Medlemsbladet WissensWert udkommer tre gange årligt: september, december og april.

Her finder du inspiration til livet som gymnasielærer gennem tema-artikler,  forløbsbeskrivelser, bog- og filmanmeldelser og meget andet.
Vi orienterer også om arbejdet i foreningen, der er nyt fra fagkonsulenten samt nyt fra organisationer og foreninger, som vi har berøringsflader med.

Bidragsydere til bladet er ikke bare bestyrelsen selv, men i stor stil gymnasielærere rundt omkring i landet, der på fornemmeste vis er årsagen til, at vi kan skabe et interessant, dynamisk og inspirerende medlemsblad.

Hvis du har forslag til temaartikler eller lyst til at bidrage, så kontakt endelig redaktionen for WissensWertredaktionen@tysklaererforeningen.dk

Redaktionen består af:
Signe Breinholt Schou, Mette Lander